بیماری کلیه پلی کیستیک با فشار خون بالا چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بچگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان PKDیماری کلیه پلی کیستیک با فشار خون بالا چگونه آن را درمان
بیماری کلیه پلی کیستیک با فشار خون بالا چگونه درمان بیماری کلیه ItPolycystic یک نوع بیماری کلیوی ژنتیکی است، آن را سخت به درمان است، اما می تواند به خوبی با درمان مناسب، و فشار خون بالا می تواند این بیماری پیچیده تر را کنترل می شود. پس چگونه برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک با فشار خون بالا؟

همانطور که در بالا اشاره شد، فشار خون بالا بیماری پیچیده تر خواهد شد، بنابراین اگر ما می خواهیم برای کنترل این بیماری خوب، اول باید فشار خون به خوبی کنترل کنید. پس از آن، ما باید برخی از اقدامات برای کنترل رشد کیست را.

در بیماری کلیه پلی کیستیک، کیست بزرگ خواهد کلیه ستم، بنابراین کلیه آسیب بیشتر دریافت و اراده عملکرد کلیه پایین می رود. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از راه های موثر در درمان بیماری های کلیوی، می تواند کلیه را از آسیب بیشتر با مهار و کاهش رشد کیست محافظت می کند.

چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان PKD؟

1.To کنترل رشد کیست، مواد اولیه دارویی را می توان در ضایعات به طور مستقیم کار می کنند، مهار ترشح مایع وزیکول، anteing رشد سلول های اپیتلیال کیسه و کاهش ضایعات ثانویه.

2.To درمان کیست بزرگ، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است از توابع گشاد رگ های خونی، بهبود گردش خون، معکوس کردن اختلاف فشار بین مایع در رگ های خونی اطراف کیست و کیست مایع، به طوری که مایع داخل کپسول می توان به تدریج به گردش خون گرفته و در نهایت از بدن حذف با ادرار.

3.In علاوه بر این، در طول فرآیند از درمان، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy پشتیبانی برخی از مواد مغذی مانند اسیدهای آلی، ویتامین ها و غیره برای تعمیر کلیه، به طوری که می توان آن را جلوگیری از خراب شدن کلیه و ترمیم سلول های آسیب دیده ذاتی کلیه .

اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک با فشار bllod بالا، شما به انجمن خوش آمدید دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیام به ما هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.sjzkidneyhospital.com/pkd-treatment/670.html





:: بازدید از این مطلب : 405
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: